

هم اکنون در آبعلی هستیم با سید و رضوان و فرمانده در اردوگاه سیدالشهدا و ........ بعله مرور خاطرات
شخصیت من در تخیلتام هم خندان است نمیتونم جدی باشم خببببب دوست دارم همه رو درک کنم این ضعفه الان؟؟؟واسه همین هم پشتیبانی شدم عشق میکنم موقع غذا دادن و میان وعده دادن ها...مباحث کلاس ها برام جالب نیست ...دوس ندارم شایدم مرغ خیال و فکر هام نمیذاره که باید دسته بندیشون بکنم انشالله...
بالاخره هیچی کلاس سیر مطالعاتی نمیشه که هرچند اونجا هم ته تهش دغدغه مند میشم و واسه فرصت هایی که از دست رفتن غصه میخورم.....
والسلام فعلا ...
شرحه شرحه های دل یک استاد...ما را در سایت شرحه شرحه های دل یک استاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21