چادری ها پلیس اند

خرید بک لینک
عاقا امروز که از ماشین آموزشگاه پیاده میشدم..

یه پسره با 206 مشکی جلوم وایستاد گفت:

خسته نباشید جناب سروان...!

من

پسره

من

گفتم ممنون.

گفت جناب سروان اگه یه نفر گواهی پایان خدمت سربازی رو نگرفته باشه واسه آزمون رانندگی مشکلی پیش نمیاد آخه بخشنامه جدید و .....(بقیش یادم نیس :))) )

منم مثل یک جناب سروان بهش گفتم من اطلاع ندارم از آموزشگاه بپرسید.

موقع رفتنم بوق زد

پ.ن

1_تاحالا اینقد از چادری بودنم اونم ساده کیف نکرده بودم.

2_نکنه خودم سرکار بودم آخه یعنی گواهینامه نداشت!!!

3_خوب شد شیطنت نکردم پسره صداشم کلفت بود:)))

شرحه شرحه های دل یک استاد...

ما را در سایت شرحه شرحه های دل یک استاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 5:57

صفحه بندی