همین خوبه من باید اینجوری باشم

خرید بک لینک
به نام خدا

من تاحالا تو عمرم مدح کسی رو نگفتم بهش(باور نکنید) ... کمی بیشتر از کمی مغرورم...

.

.

.

.

اهووووم همین خوبه ...من باید همینجوری باشم که هستم:)

اصلا روحیات من اصولگرایانست..حامی انچه که هست هستم ..تغییر رو برای تشکیلات مضر میدونم..شاید اگه زمان انقلاب جوون بودم یعنی دهه شصتی بودم(دهه شصتی ها اون موقع اصلا به دنیا اومده بودن؟) به این گروهک تشکیلاتی س . م .خ پیوسته بودم...

چیزی که هست خوبست حتی اگر خلافش ثابت شود:))))))

شرحه شرحه های دل یک استاد...

ما را در سایت شرحه شرحه های دل یک استاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 5:17

صفحه بندی